Ziroat Xolmatova
- Qo‘qon universiteti dotsenti, falsafa fanlari doktori
ARTICLE INFORMATION | ABSTRACT |
Received: August 02,2021 Accepted: September 22, 2021 DOI: https://doi.org/10.54613/001110 KEYWORDS: boshlang‘ich, dialog, sinf, o‘quvchi, psixologik, munosabat, madaniyat, muloqot, faoliyat, jarayon | Mazkur maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida dialogik munosabatlar madaniyatini shakllantirishning didaktik tizimini yaratish, nazariy metodik jihatdan asoslash hamda boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida dialogik munosabatlar madaniyatini shakllantirishga yo‘naltirilgan pedagogik jarayonning didaktik shart-sharoitlarini aniqlashtirish bayon etilgan. Shuningdek, boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida dialogik munosabatlar madaniyati shakllanishining pedagogik-psixologik omillari, o‘quvchining shaxs va o‘ziga xos subʼekt sifatida shakllanish jarayoni, o‘quvchi amaliy faoliyatining barcha jihatlari, uning ijtimoiy maʼnaviy hayotida namoyon bo‘lishi to‘g‘risidagi fikrlar o‘z isbotini topgan. |
Download as PDF | |